Spørsmål og svar.
Smart rengjøringsstøtte i ditt område.
Alltid samme person ansatt, garanti og forsikring, personlig service og support.

Bestille lettere hverdager
Boka enklere overgang
Få det lille ekstra
Boka et rent blikk på utsiden
Bestille og nyte
Vi ger deg en enklare ren-hverdag.
Privat renhold til avtalt tid og rimelig pris.
Etter en lang dag på jobb, kjøring og henting til skoler og barnehager og matlaging til hele familien, er det ikke mange som drømmer om å gjøre husarbeid. Lag en avtale med oss. Da frigjør du tid som du kan bruke på viktigere ting, samtidig som du kan være helt trygg på at renholdet blir ordentlig utført.
Svar på de oftest stilte spørsmålene

Har du fortsatt spørsmål eller bekymringer?
Finner du ikke svaret du leter etter? Vennligst chat med vårt vennlige team.
Du kan enkelt bestille husvask på nettsiden vår, i appen eller ved hjelp av kundeservice direkte i chatten vår.
Når du bestiller husvask velger du ønsket ryddetidspunkt og dag og tidspunkt du ønsker at vi skal komme og rydde.
Vi rydder etter sjekklisten, men du kan gi oss beskjed hvis du har spesielle rengjøringsønsker - vil du at vi legger ekstra vekt et sted? Eller kanskje det er noen sensitive overflater i hjemmet ditt? Vi kontakter deg alltid hvis det dukker opp spørsmål under rengjøring og du kan alltid legge til informasjon og forespørsler i appen eller kontakte vår kundeservice hvis du har spørsmål. Ved reservasjon vil du også kunne informere oss om hvor du legger igjen nøklene til huset, eller om du vil være der under rengjøringen.
Etter å ha valgt betalingsmetoden som passer deg best og bekreftet bestillingen din, vil du motta en bestillingsbekreftelse på e-post og i appen.
Vi bryr oss kun om fornøyde kunder! Derfor har vi 100 % fornøydgaranti, som betyr at vi alltid kommer og fikser det du ikke er fornøyd med.
Kundetilfredshetsgarantien dekkes med 48 timer etter rengjøring i henhold til vår sjekkliste.
Ta kontakt med vår kundeservice direkte i chatten på nettsiden eller i vår app så hjelper vi deg! Du kan også kontakte oss via e-post.
Nei du trenger ikke! Grunnen til at vi er her er for å la deg gjøre de tingene du faktisk liker, og overlate rengjøringen til oss. Så la huset være som det er, så tar vi vare på det. Du kan angi for Stepapp-renholderen et sted han kan sette for eksempel leker, slik at du kan finne dem på deres plass når du kommer til et rent hus.
Alle ansatte i Stepapp, i forbindelse med å ta en bestilling gjennom Stepapp, aksepterte reglene om konfidensialitet, som betyr at de ikke kan utlevere informasjon om kunder.
Gå inn på skjemaet under "bestill"-knappen og skriv inn størrelsen på boligen din i vår kalkulator, så får du en anbefaling om hvor lang tid det tar å holde boligen din skinnende ren. Anbefalingen er basert på sjekklisten vår, som er laget for å sikre at du holder deg skinnende ren. Alt i alt prøver vi alltid å gjøre alt som holder hjemmet ditt rent
Oslo: Alna, Bjerke, Frogner, Gamle Oslo, Nordre Aker, St. Hanshaugen, Ullern, Nordstrand, Stovner, Vestre Aker, Sagene, Østensjø, Grünerløkka, Grorud
Drammen, Bærum, Asker
Kostnader for rengjøring avhenger av antall timer som tilpasses basert på arealet, størrelse på overflaten som rengjøres og ekstra tjenester dresom de velges.
Ja, vi utfører rengjøring etter flytting. Tjenesten har en annen prisliste på grunn av det større omfanget.
Etter å ha bestilt en tjeneste på nettsiden, mottar du en bekreftelse på e-post med alle detaljer om bestillingen og i appen. Det eneste du må gjøre nå, er å forberede rengjøringsmidler (med mindre du har valgt rengjøring etter flytting) og rengjøringsutstyr på et tilgjengelig sted, slik at det kan brukes av renholder.
Du kan betale direkte gjennom vår mobile applikasjon eller nettside. Betalinger skjer via Stripe.
Hvis du velger tjenesten som heter vaskehjelp kan vi bruke midlene våre eller bør du ha rengjøringsmidler som er nødvendige til renhold: vaskemidler til gulv, glass, toalett osv. samt svamper og kluter. Hvis noe krever spesiell forsiktighet, må du informere renholderen om dette. Hvis du derimot har valgt rengjøring etter flytting, er det vi som sørger for profesjonelle rengjøringsmidler. Settet inkluderer vaskemiddel til å vaske bad og sanitæranlegg, vaskemiddel til paneler, vaskemiddel til tre og trelignende overflater, vaskemiddel til plast, vaskemiddel til vinduer, vaskemiddel til fett, vaskemiddel til ovn, papirhåndklær, kluter og svamper. Så hvis du har valgt vaskehjelp, må du forberede utstyr som er nødvendig til rengjøring: en støvsuger, en bøtte med mopp, en plastbøtte, strykejern og strykebrett (hvis du har valgt variant med stryking).
Nei, du trenger ikke å være hjemme. Vårt firma har som mål å gjøre alt enklest mulig for deg. Legg til en beskrivelse her om hvordan vi får tilgang til hjemmet ditt, du kan f.eks. skrive inn koden til døren eller fortelle hvor du har gjemt nøkkelen.
Ja. Vi sender faktura på e-post. Alle oppdrag som utføres av oss, gjøres i henhold til gjeldende lovverk, med alt av skatter og avgifter på plass.
Våre ansatte er profesjonelle renholdere, men det kan skje feil. Det er lurt å gi renholderen tilbakemeldinger mens rengjøringen finner sted. Uansett hva du er misfornøyd med kan du ta kontakt med oss, så finner vi nok en løsning.
Vi er forsikret hvis det skulle oppstå skader forårsaket av vår renholder. Vi bruker IF Forsikring.
Du kan enkelt bestille husvask på nettsiden vår, i appen eller ved hjelp av kundeservice direkte i chatten vår.
Når du bestiller husvask velger du ønsket ryddetidspunkt og dag og tidspunkt du ønsker at vi skal komme og rydde.
Vi rydder etter sjekklisten, men du kan gi oss beskjed hvis du har spesielle rengjøringsønsker - vil du at vi legger ekstra vekt et sted? Eller kanskje det er noen sensitive overflater i hjemmet ditt? Vi kontakter deg alltid hvis det dukker opp spørsmål under rengjøring og du kan alltid legge til informasjon og forespørsler i appen eller kontakte vår kundeservice hvis du har spørsmål. Ved reservasjon vil du også kunne informere oss om hvor du legger igjen nøklene til huset, eller om du vil være der under rengjøringen.
Etter å ha valgt betalingsmetoden som passer deg best og bekreftet bestillingen din, vil du motta en bestillingsbekreftelse på e-post og i appen.
Vi bryr oss kun om fornøyde kunder! Derfor har vi 100 % fornøydgaranti, som betyr at vi alltid kommer og fikser det du ikke er fornøyd med.
Kundetilfredshetsgarantien dekkes med 48 timer etter rengjøring i henhold til vår sjekkliste.
Ta kontakt med vår kundeservice direkte i chatten på nettsiden eller i vår app så hjelper vi deg! Du kan også kontakte oss via e-post.
Nei du trenger ikke! Grunnen til at vi er her er for å la deg gjøre de tingene du faktisk liker, og overlate rengjøringen til oss. Så la huset være som det er, så tar vi vare på det. Du kan angi for Stepapp-renholderen et sted han kan sette for eksempel leker, slik at du kan finne dem på deres plass når du kommer til et rent hus.
Alle ansatte i Stepapp, i forbindelse med å ta en bestilling gjennom Stepapp, aksepterte reglene om konfidensialitet, som betyr at de ikke kan utlevere informasjon om kunder.
Gå inn på skjemaet under "bestill"-knappen og skriv inn størrelsen på boligen din i vår kalkulator, så får du en anbefaling om hvor lang tid det tar å holde boligen din skinnende ren. Anbefalingen er basert på sjekklisten vår, som er laget for å sikre at du holder deg skinnende ren. Alt i alt prøver vi alltid å gjøre alt som holder hjemmet ditt rent
Oslo: Alna, Bjerke, Frogner, Gamle Oslo, Nordre Aker, St. Hanshaugen, Ullern, Nordstrand, Stovner, Vestre Aker, Sagene, Østensjø, Grünerløkka, Grorud
Drammen, Bærum, Asker
Kostnader for rengjøring avhenger av antall timer som tilpasses basert på arealet, størrelse på overflaten som rengjøres og ekstra tjenester dresom de velges.
Ja, vi utfører rengjøring etter flytting. Tjenesten har en annen prisliste på grunn av det større omfanget.
Etter å ha bestilt en tjeneste på nettsiden, mottar du en bekreftelse på e-post med alle detaljer om bestillingen og i appen. Det eneste du må gjøre nå, er å forberede rengjøringsmidler (med mindre du har valgt rengjøring etter flytting) og rengjøringsutstyr på et tilgjengelig sted, slik at det kan brukes av renholder.
Du kan betale direkte gjennom vår mobile applikasjon eller nettside. Betalinger skjer via Stripe.
Hvis du velger tjenesten som heter vaskehjelp kan vi bruke midlene våre eller bør du ha rengjøringsmidler som er nødvendige til renhold: vaskemidler til gulv, glass, toalett osv. samt svamper og kluter. Hvis noe krever spesiell forsiktighet, må du informere renholderen om dette. Hvis du derimot har valgt rengjøring etter flytting, er det vi som sørger for profesjonelle rengjøringsmidler. Settet inkluderer vaskemiddel til å vaske bad og sanitæranlegg, vaskemiddel til paneler, vaskemiddel til tre og trelignende overflater, vaskemiddel til plast, vaskemiddel til vinduer, vaskemiddel til fett, vaskemiddel til ovn, papirhåndklær, kluter og svamper. Så hvis du har valgt vaskehjelp, må du forberede utstyr som er nødvendig til rengjøring: en støvsuger, en bøtte med mopp, en plastbøtte, strykejern og strykebrett (hvis du har valgt variant med stryking).
Nei, du trenger ikke å være hjemme. Vårt firma har som mål å gjøre alt enklest mulig for deg. Legg til en beskrivelse her om hvordan vi får tilgang til hjemmet ditt, du kan f.eks. skrive inn koden til døren eller fortelle hvor du har gjemt nøkkelen.
Ja. Vi sender faktura på e-post. Alle oppdrag som utføres av oss, gjøres i henhold til gjeldende lovverk, med alt av skatter og avgifter på plass.
Våre ansatte er profesjonelle renholdere, men det kan skje feil. Det er lurt å gi renholderen tilbakemeldinger mens rengjøringen finner sted. Uansett hva du er misfornøyd med kan du ta kontakt med oss, så finner vi nok en løsning.
Vi er forsikret hvis det skulle oppstå skader forårsaket av vår renholder. Vi bruker IF Forsikring.